Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletne trgovine foscam.si
Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potošnikov (http://www.uradni-list.si/1/content?id=51154) (ZVPot-UPB2) (Ur. l. RS, št. 98/2004).
Vsi vaši podatki so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 86/2004). Kupec z oddajo naročila spletne trgovine sprejema splošne pogoje poslovanja.
Sklenjena pogodba med podjetjem in stranko se arhivira na sedežu podjetja. Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.
Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja Ivan Hajnže s.p. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@foscam.si

Registracija
Ob registraciji na spletni strani obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo določata in povezujeta uporabnika z izpolnjenimi podatki. Izdelke lahko tudi naročite brez registracije (kot Gost), pri čemer nimate vpogled v arhiv vaših naročil in pravice do določenih privilegij v spletni trgovini.

Naročilo :
Ko kupec pošlje naročilo, dobi potrditev tega naročila po elektronski pošti.
Naročeno blago je last Ivan Hajnže s.p. vse do poravnave celotne kupnine s strani kupca. Kupnino za naročene izdelke poravnate glede na izbiro plačila.

Načini plačila :
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu pošljike s hitro pošto (po povzetju),
- z nakazilom na račun ponudnika - Ivan Hajnže s.p. po ponudbi/predračunu.


Cene izdelkov na spletni strani :
Vse cene v spletni trgovini so informativne v evrih in vključujejo DDV.Ob nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila.  Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen brez predhodnega obvestila, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Do spremembe cene lahko pride tudi kadar artikla ni na zalogi o čemer ponudnik kupca obvesti.

Dostava blaga :

Naročeni izdelki Vam bodo odposlani v roku 1-3 delovnih dni  na vaš željeni naslov. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti. Naše pakete dostavlja Pošta Slovenije samo znotraj Republike Slovenije. Artikle je možno prevzeti tudi na našem sedežu podjetja ( Ivan Hajnže s.p. , Ronkova 4 , 2380 Slovenj Gradec ).

Cena dostave :

Cena poštnine je fiksna in je neodvisna od same teže naročila,Zraven poštnine se lahko naročniku zaračuna še strošek posebne položnice za plačilo blaga (ob plačilu blaga po povzetju)

Cenik posebne položnice za plačilo blaga po povzetju ki ga zaračuna pošta Slovenije :

- Vplačilo z obrazci UPN (brez izjave 1781) do vrednosti 98,00 € - 1,05 €

- Vplačilo z obrazci UPN (brez izjave 1781) nad vrednostjo 98,00 € do 501,00 - 1,07% od vrednosti transakcije

- Vplačilo z obrazi UPN (brez izjave 1781) nad vrednostjo 501,00 € - 5,36 €|

Telefonska podpora :
Za informacije v zvezi z vašim naročilom, ceno blaga in njegovo dostavo, ter vračilom, nas lahko pokličete na telefonsko številko 040/743-333.

Vračilo blaga -  Pravica potrošnika od odstopa od pogodbe :
Pri nakupih na daljavo, ima potrošnik pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh po prejemu blaga odstopi od nakupa in vrne blago. O tem mora obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejema blaga. Vse stroške pošiljanja nosi kupec sam. Blago pošljite po pošti na naslov Ivan Hajnže s.p., Ronkova 4 , 2380 Slovenj Gradec, s pripisom "Uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe". Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe s pismom poslanim po pošti ali preko elektronskega naslova (obrazec odstopa od pogodbe). Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Stvarna napaka :
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko kupec uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Potrošnik lahko zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake ali ko ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Kaj je stvarna napaka :
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala   biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec se v primeru dobave blaga s stvarno napako lahko odloči :
- Za odpravo napake, ali
- Za vračilo kupnine, ali
- Vračilo dela plačanega dela zneska v sorazmerju z napako, ali
- Zamenjavo za nov brezhiben izdelek
 

Garancija :
Vsi izdelki v spletni trgovini Foscam.si imajo 12 mesečno garancijo. V kolikor pride do okvare artikla le-to poskusimo odpraviti, ga zamenjamo z novim, če je to mogoče (če je na zalogi v našem skladišču), v nasprotnem primeru potrošniku vrnemo njegovo kupnino.

Uveljavljanje garancije oz. reklamacije :
Za uveljavljanje garancije oz. reklamcije je potrebno izpolniti obrazec za reklamacijo ter potrebno priložiti originalni račun ali njegovo kopijo. Blago pošljete po pošti na naslov: Ivan Hajnže s.p., Ronkova 4, 2380 Slovenj Gradec, s pripisom “Spletna trgovina Foscam.si reklamacija”. Vse stroške pošiljanja nosi kupec sam.

Garancija ne velja:

- popravilo, ki ga opravi nepooblaščena oseba,
- malomarno ravnanje z izdelkom,
- poškodbe, ki so posledica mehanskih udarcev,
- nepravilna vgradnja/namestitev.

Razprodani izdelki :
V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan.

Vsebina strani :
Vsebine, objavljene na spletni strani foscam.si so last Ivan Hajnže s.p.
Ivan Hajnže s.p. ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih in nepopolnih informacij.

Slike in besedilo :
Slike izdelkov na spletni strani so simbolične.

Pravica do zasebnosti :
Ponudnik se zavezuje varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani foscam.si bodo uporabljeni izključno za pošiljanje ponudb, izvedbo nakupov, računov in ostale potrebne komunikacije.

Odveza odgovornosti :
Ponudnik se po svojih najboljših možnosti trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh.

Zloraba sistema :
Poskus kakršne koli zlorabe sistema v spletni trgovini, bomo preganjali v največji meri in z vsemi zakonitimi sredstvi.

Končna določila :
Uporabnik ob nakupu z registracijo potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne strani in da se z njimi strinja.

SIPRO Računalništvo in
telekomunikacije, svetovanje

Ivan Hajnže s.p.
Ronkova 4, 2380 Slovenj Gradec

E-naslov: info@sipro.org
E-naslov: info@foscam.si
Tel. :  +386 (0)2 88 45 016
Tel. :  +386 (0)40 743 333